Most dlouhý 340 m, který je veden přes Chvalinský potok a nad železniční tratí, se začal betonovat loni v srpnu, kdy byla zahájena výstavba pilířů a následně byly budovány jednotlivé etapy mostovky. 

Estakáda je tvořena dvěma samostatnými mosty pro každý směr jízdy, které jsou od sebe vzdáleny jenom několik centimetrů. Než bude zcela hotovo je nutno dokončit násyp předmostí, na betonové mostovce provést hydroizolaci a položit asfaltové vrstvy, dokončit římsy, namontovat svodidla, protihlukové stěny a záchytný systém.

V současné době také intenzivně probíhají práce na nadjezdu nad tělesem dálnice u Hořic, po němž nově povede trasa silnice I/35. Sem bude převeden provoz od 14. května, kdy budou zrušeny dvě dočasné objížďky. Stávající silnice I/35 bude odbagrována, aby zde mohla být dokončena trasa dálnice.

Zprovoznění celého 10,5 km dlouhého úseku je naplánováno na prosinec letošního roku.
 


 

 

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti